آموزشگاه مراقبت زیبایی خوش ذوق
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی بازار کار گسترده و پول‌ساز کوتاهی مو منجر شده افراد زیادی تمایل داشته باشند در این حرفه مشغول به کار شوند. برای یادگیری این حرفه قطعاً دوره‌های آموزشی با سطح مهارت و تخصص بالا گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. دوره کوتاهی موی تخصصی دارای سرفصل‌های خاصی بوده که هر کدام اهمیت غیر انکاری در کوتاهی مو دارند. سر فصل های کوتاهی مو تخصصی توسط مربیان با دقت فوق‌العاده بالایی به کارآموزان آموزش داده می‌شوند. هر چه سطح مهارت شما در یادگیری این موارد بالاتر برود طبیعتاً نتیجه کار شما بهتر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم پیرامون این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس تا پایان ما را همراهی کنید‌.

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

دوره کوتاهی مو شامل سر فصل‌های خاصی است که معمولاً با توجه به نوع دوره تعیین خواهد شد. سر فصل‌های کوتاهی مو تخصصی بسیار گسترده و متنوع هستند بر همین مبنا مهم‌ترین آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  • آناتومی سر و صورت

  • شناخت زوایای سر

  • لیر

  • لیر زاویه تند

  • لاین گرد

  • لاین مربع

  • لاین مثلث

  • مدیریت مشتری مداری

  • تمرین عملی انواع پیتاژ

  • مدیریت رفتار با مشتری

  • پیکسی

  • کوتاهی لاین

  • مصری کلاسیک

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی
سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

 

نکات کلیدی برای چیدمان محل کوتاهی مو

سازماندهی محل کار برای سرعت بخشیدن به فرآیند کوتاهی مو مهم است، هر ابزاری باید مکان مخصوص به خود را داشته باشد. روی میز باید یک آینه بزرگ وجود داشته باشد تا از دید خوب سر و مو اطمینان حاصل شود.  در صورت وجود 2 آینه شرایط بهتر است هر دو را با فاصله از هم در مقابل خود قرار دهید تا بتوانید سمت چپ و راست سر و حتی پشت سر را ببینید. یک صندلی جلوی آینه قرار دهید، ارتفاع صندلی باید به حدی باشد که سر در آینه کاملاً نمایان باشد. روی میز باید یک آینه کوچکتر وجود داشته باشد که می توان آن را روی صندلی یا کمد روبروی آن قرار داد.

برای شرکت در دوره های کوتاهی تخصصی مو باید چه مبلغی پرداخت کنیم؟

یکی از فاکتورهای اساسی که افراد با توجه به آن تصمیم می‌گیرند در دوره کوتاهی تخصصی مو شرکت کنند و سرفصل‌های کوتاهی مو تخصصی را فرا بگیرد قیمت این دوره‌ها است. عوامل متعددی در هزینه فراگیری این سرفصل‌ها دخیل بوده بر همین مبنا نمی‌توان گفت چه هزینه‌ای باید بپردازید. تعداد جلسات کلاس یکی از این عوامل بوده به هر اندازه که جلسات بیشتر باشند هزینه بالاتر است. مجموعه یا فردی که شما را آموزش می‌دهد نیز در قیمت نقش دارد معمولا مراکز معتبر هزینه کم‌تری را برای داوطلبان در نظر می‌گیرند.

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی
سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

 

فراگیری تمامی سر فصل‌ های کوتاهی مو چه مدت زمانی طول خواهد کشید؟

اگر شما قصد داشته باشید که سر فصل های کوتاهی مو تخصصی  را فرا بگیرید طبیعتاً باید زمانی مشخص به آن اختصاص دهید. اما این امر که یادگیری این سر فصل ها چه مدت زمانی طول خواهد کشید به طور دقیق مشخص نیست. عوامل متعددی می‌ توانند در این مدت زمان نقش داشته باشند با شناخت این عوامل تا حدودی می توان این زمان را محاسبه کرد. سطح مهارت شما تا حدود زیادی در این مدت زمان نقش خواهد داشت.

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی
سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

 

البته نیازی نیست که مهارت خاصی داشته باشید اما در صورت داشتن کمی پیش زمینه قطعا سریع‌تر می‌توانید سر فصل ها را فرا بگیرید. عامل اساسی دیگر فردی بوده که شما را آموزش می‌دهد برخی مربیان سابقه بیشتری دارند و می‌توانند به شما کمک کنند سریع‌تر این سر فصل‌ها را آموزش ببینید. در همین راستا به شما توصیه می‌کنیم قبل از شرکت در کلاس‌های آموزشی و دوره‌های کوتاهی مو ابتدا از سطح مهارت مربی آگاهی پیدا کنید. اینگونه با شناخت کامل در کلاس شرکت خواهید کرد و به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

سخن پایانی

بی‌شک دوره‌های دوره آموزش کوتاهی تخصصی مو می‌تواند داوطلبان را برای کوتاهی مو در مدل‌های متنوع آماده کند. سر فصل های کوتاهی مو تخصصی کاملاً با دقت بالایی طراحی شده‌اند و در بالابردن سطح مهارت داوطلبان نقش دارند. البته شما هنگامی می‌توانید در این زمینه عملکرد بالایی داشته باشید که تمامی این سرفصل‌ها را به خوبی فرا بگیرید. در همین راستا به شما توصیه می کنیم که یک مرکز معتبر برای فراگیری آموزش کوتاهی تخصصی انتخاب کنید. البته از طریق همین وب‌سایت شما قادر خواهید بود که در یک دوره فوق‌العاده برای کوتاهی مو ثبت نام داشته باشید. در سایت تمامی مشخصات به‌طور کامل ذکر شده است در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با پشتیبانی ارتباط با کارشناسان ما در خوش ذوق آکادمی بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *