آموزشگاه مراقبت زیبایی خوش ذوق
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین تکنیک های گریم عروس

بهترین تکنیک های گریم عروس هر خانمی برای مراسم عروسی خود هزاران آرزو و رویا دارد و به همین دلیل می خواهد که با بهترین تکنیک ها گریم شده و ظاهر چشمگیری داشته باشد. تکنیک های مختلف و متنوعی برای گریم عروس در طول زمان به وجود آمده اند. هر یک از این تکنیک ها ویژگی و مشخصاتی دارند و توسط مردم جامعه مورد استقبال قرار می گیرند. بهترین تکنیک های گریم عروس موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. اگر شما هم می خواهید با این تکنیک ها آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین تکنیک های گریم عروس

گریم عروس چیست؟

گریم عروس با میکاپ تفاوت هایی دارد. گریم به معنی ایجاد تعادل و توازن در اجزای صورت، رفع ایرادات و نواقص و افزودن زیبایی صورت می باشد. بیشتر مردم جامعه تا همین چند سال پیش تصور می کردند که اگر گریم عروس غلیظ باشد، زیباتر به نظر می رسد. این تصور غلط با تکنیک های مختلف گریم به چالش کشیده شده و اکنون تکنیک های گریم سبکی وجود دارند که اگر به خوبی بر روی صورت فرد پیاده سازی شوند، زیبایی کم نظیری را خلق می کنند.

شناخت پوست و اهمیت آن در داشتن بهترین تکنیک گریم عروس

برای اجرای بهترین تکنیک های گریم عروس باید نوع پوست فرد را به خوبی بشناسید. هر یک از پوست های خشک، چرب و مختلط نیاز به مواد آرایشی و زیرسازی های خاصی دارند. اگر هر یک از این مواد بدون شناخت نوع پوست به کار روند، باعث می شوند که گریم عروس نتیجه مطلوبی نداشته باشد. این موضوع منجر به عدم رضایت مشتری شده زیرا در حساس ترین شب زندگی فرد، ظاهر زیبای وی به خوبی به چشم نیامده و منجر به نارضایتی شده است.

بهترین تکنیک های گریم عروس

روش های اصلی برای بهترین تکنیک های گریم عروس

دو روش برای گریم عروس مورد استفاده قرار می گیرد که شامل لولایت و هایلایت است. در لولایت از رنگ تیره برای صورت استفاده شده و به دلیل مات بودن رنگ ها زیاد به چشم نمی آید. در هایلایت از ترکیب رنگ های مات و براق استفاده شده و ظاهر فرد چشمگیرتر خواهد شد. این بستگی به انتخاب خود فرد دارد که چه سبکی را بیشتر بپسندد. بعضی از چهره ها با سبک خاصی زیبا می شوند و اگر شما راجع به چهره خود اطلاعات لازم را ندارید، باید نظر گریمور را بپرسید.

بهترین تکنیک های گریم عروس

زیرسازی پوست صورت

یکی از مهمترین مواردی که منجر به نتایج مطلوب گریم می شود، زیرسازی پوست صورت است. بهترین تکنیک های گریم عروس اگر بدون زیرسازی انجام شوند، بیهوده خواهند بود. ابتدا پوست باید با آب ولرم و صابون شستشو و پاکسازی شود سپس با کرم مناسب مرطوب گردد. با به کار بردن مرطوب کننده، کانسیلر بهتر بر روی پوست قرار می گیرد و جای زخم، جوش، لک و سیاهی چشم ها را به خوبی می پوشاند. پس از کانسیلر باید از فون استفاده شود و در نهایت پودر فیکس بر روی صورت پردازش شود تا ظاهری مات به چهره ببخشد.

زیر سازی پوست صورت

گریم ابروهای عروس

ابروها به عنوان قاب چشم در نظر گرفته می شوند و باید از طول، ضخامت و رنگ مناسبی برخوردار باشند‌. رنگ های روشن برای ابرو منجر به زیباتر شدن چشم ها می شوند اما انتخاب رنگ ابرو باید با چشم ها همخوانی داشته و مورد پسند عروس باشد.

گریم ابرو های عروس

گریم چشم ها

برای گریم چشم ها با استفاده از بهترین تکنیک های گریم عروس ، ابتدا باید لولایت انجام شده تا خطوط و چروک های چشم و پلک پوشیده شوند و سپس با استفاده از هایلایت، گریم تکمیل شود. هایلایت باعث زیبایی و برجسته شدن چشم ها شده و نقش مهمی در گریم عروس دارد.

گریم چشم ها

گریم گونه و فک

بسیاری از افراد از گونه برجسته خوششان می آید و به همین دلیل می خواهند که گریمی بدین شکل داشته باشند. برای برجسته سازی این بخش ابتدا گونه ها لولایت تیره شده و سپس هایلایت می شوند. از رنگ های براق نیز می توان برای زیباتر ساختن گونه ها استفاده نمود. بعضی از افراد خط فک جذابی دارند و نیاز به گریم خاصی در این بخش نمی باشند. افرادی که خط فک و چانه موزونی ندارند با گریم و اجرای تکنیک ها، زیباتر دیده می شوند.

گریم گونه و فک

گریم بینی

در بهترین تکنیک های گریم عروس بینی از حد واقعی آن کوچک تر نشان داده می شود. این روش برای تمامی صورت ها مطلوب نیست و بستگی به فرم صورت و نوع بینی دارد. گریم بینی های قوز دار و گوشتی رایج تر از سایر بینی ها می باشد.

گریم-بینی

سخن پایانی

برای داشتن یک آرایش حرفه ای نیاز به انجام آن توسط یک آرایشگر حرفه ای است. برای تحقق این امر هم آرایشگاه هایی با سطح بالای تخصص وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به آنها با خیال آسوده یک آرایش زیبا را روی صورت خود داسته باشید همچنین برای یادگیری این تکنیک ها نیز آکادمی خوش ذوق اقدام به برگزاری دوره های آموزش گریم عروس کرده است که با مراجه و ثبت نام در این دوره شما می توانید در پایان به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل بشوید.برای ارتباط با کارشناسان ما و مشاوره در این زمینه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *