آموزشگاه مراقبت زیبایی خوش ذوق
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراحل میکاپ عروس

آیا در رابطه با مراحل میکاپ عروس اطلاعاتی دارید؟ آیا میدانید با چه منظوری انجام می شود؟ آرایش کردن به منظور زیباتر کردن چهره از دیرباز تا کنون بین انسان ها به ویژه خانم ها رواج دارد.

امروزه آرایش به سبک مدرن تر و شیک تر با استفاده از روش های جدید مورد تایید است. سایت خوش اخلاق در ادامه در رابطه را مراحل میکاپ و گریم عروس توضیحات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مراحل میکاپ عروس

مهمترین مرحله قبل از میکاپ عروس

آرایش به عنوان یکی از روش های مرسوم برای خلق زیبایی است. از گذشته تا کنون خانم ها برای آرایش چهره خود از انواع و اقسام محصولات آرایشی و روش های مختلفی استفاده کرده‌اند.

قطعاً به تبعیت از مد روش های آرایش جدیدی نیز مورد توجه قرار می‌ گیرد. میکاپ یکی از انواع روش های آرایش است که برای پوشاندن بسیاری از معایب صورت و افزایش زیبایی چهره از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد میکاپ را با گریم اشتباه می‌گیرند اما میکاپ و گریم دارای تفاوت های بسیاری هستند. چرا که در این روش از تکنیک سایه روشن و تیره برای زیبایی بیشتر استفاده خواهند نمود.

 

مراحل میکاپ عروس

با کمک این تکنیک آرایشگران به چهره رنگ می دهد و همین افزایش رنگ چهره باعث زیبایی بصری آن میشود. آرایشگر ها با هارمونی از رنگ های مختلف اقدام به آرایش معمولی صورت می‌کنند.

در دنیای میکاپ از سبک های مختلفی استفاده می شود که معمولاً سبک کلاسیک، هالیوودی، اروپایی و غیره نمونه ای از آن ها خواهد بود. معمولاً هر یک از خانم ها به یک سبک آرایش علاقه دارند اما بهتر است بدانید برای میکاپ بایستی متناسب با مدل صورت، رنگ پوست و دیگر نکاتی مهم یک روش خاص و دوست داشتنی را انتخاب نمود. میکاپ های تخصصی معمولا برای عروس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اصلاح صورت عروس در واقع به عنوان مهمترین پارامتر در دنیای مکاپ شناخته می‌ شود. مراحل میکاپ عروس بایستی یک به یک انجام شود تا به زیبایی منحصر به فرد و دلخواه عروس برسید.

 

مراحل میکاپ عروس

مراحل میکاپ عروس

برای میکاپ عروس گام های بسیار زیادی بایستی طی شود. قطعاً که این یک کار تخصصی است که باعث زیبایی بیشتر چهره خانم ها خواهد شد. اگر می خواهید با مراحل میکاپ عروس آشنا شوید برخی از گام های آن عبارتند از:

  • ابتدایی ترین مرحله مکاپ عروس مرحله پاکسازی صورت است و معمولاً اکثر خانم ها با مرحله پاکسازی آشنایی دارند. در مرحله پاکسازی اقدام به پاک کردن پوست صورت از جوش های سرسیاه، چربی های اضافی، آلودگی های موجود روی پوست، سلول های مرده و غیره می کنند. قطعاً که از بین بردن این زائده ها از روی پوست صورت قبل از آرایش نقش بسیار مهمی روی زیبایی چهره پس از مکاپ خواهد داشت. مهمترین روش میکاپ ایده آل، پاکسازی صورت است در نتیجه بایستی از یک پایه تمیزکننده مناسب برای مرطوب کردن صورت استفاده نمود. پاکسازی صورت عروس معمولاً یک روز قبل از آرایش یا مکاپ انجام می شود و تعداد مراحل آن بستگی به پوست صورت شما خانم های عزیز دارد. البته در این مرحله لایه برداری نیز انجام می‌شود و پس از آن از ماسک های پودری یا ژله ای متناسب با نوع پوست استفاده می کنند.

  • از مراحل میکاپ عروس می توان به استفاده از شیرپاک‌کن اشاره‌نمود. به منظور تمیز کردن صورت عروس از شیر پاک کن استفاده می‌کنند که معمولاً با پنبه مخصوصی لوسیون را روی پوست صورت میکشد تا چربی ها و آلودگی های روی پوست پاک شوند.

مراحل میکاپ عروس

گام های مهم میکاپ عروس

  • برای برطرف نمودن تمامی معایب پوست نظیر جای جوش، سوختگی، بخیه یا غیره بایستی اقداماتی انجام داد. معمولاً برای برطرف کردن این معایب از پوشاننده های قوی و البته مناسب استفاده خواهند نمود. در بسیاری از مواقع از روش های تخصصی تر برای پوشاندن زخم های عمیق تر نظیر خمیر پلاستیک استفاده می کنند.

  • از مراحل میکاپ عروس که به عنوان مهمترین مرحله شناخته می شود می توان به استفاده از کرم پودر اشاره نمود که آن را به صورت ضربه ای روی پوست قرار می دهند.

  • اکنون نوبت به سایه روشن است که بایستی تمام چهره را به خوبی متناسب با فرم چهره سایه زد.

  • آرایش لب ها در میکاپ بسیار مورد توجه است. گام بعدی آرایش لب ها است که ابتدا به سراغ خطوط دور لب رفته و با استفاده از کانسیلر لب ها را برجسته تر و زیباتر کنید. توجه داشته باشید که نباید رژ لب در اطراف لب شما پخش شود و برای این کار می‌توانید از مرطوب کننده‌های مخصوص استفاده نمایید.

 

مراحل میکاپ عروس

سخن پایانی

سایت خوش ذوق به عنوان بزرگترین سایت تخصصی آموزشی در کشور در رابطه با مراحل میکاپ عروس توضیحات مختصری را در اختیار شما عزیزان قرار داد‌ چنانچه می خواهید را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *