آموزشگاه مراقبت زیبایی خوش ذوق
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدل بافت مو جدید

مدل بافت مو جدید در واقع بافت موی یکی از روش های مرتب و منظم کردن موهای سر و حفاظت از آنها می باشد چون با بافتن موهای بلند در همدیگر نمیپیچند و به حالت منظمی تا مدت زمان زیادی باقی می‌ماند. پس اگر شما به دنبال بلند کردن موهای خودتان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که موهای خود را روزانه ببافید تا از شکستگی و آسیب دیدن موهای خود جلوگیری کنید و به سرعت موهای خودتان را بلند کنید.

مدل بافت مو جدید 

از طرفی با توجه به گفته ها بافت مو از گذشته تا به امروز بوده است چ همه روزه این مدل مو مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است و هر چه که جلوتر می‌رویم مدل موهای جدید تری به این بافت اضافه می‌شود، و طرفداران بیشتری را برای خود به دست می آورد.

از طرفی یکی از ویژگی ها و مزایای عالی بافت مو این است که برای بافتن موهای سر شما به هیچ گونه وسیله خاصی نیاز نیست و می توانید به سادگی انواع بافت های مو مختلف را روی موهای سر خود و دیگران بدون ابزار خاصی درست کنید، که این یک مزیت عالی و پرکاربرد می باشد.

 

 انواع مدل بافت مو جدید

همانطور که می دانید به موهای مختلف بافت های مختلفی می آید، بافت مو دارای انواع مختلفی هستند انواع بافت مو شامل: بافت ساده، کف سری، یک لایه، چند لایه، برزیلی، آفریقایی، تیغ ماهی و سایر موارد است که افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند هر کدام از این بافت ها را برای خودشان  کنند. در واقع شما می توانید با صرف مدت زمان کوتاهی برای رفتن به مهمانی ها و مراسم ها یک مدل موی جذاب و زیبا را به موهای خودتان بدهید

بافت مو دارای انواع مختلفی است که افراد می توانند بر اساس زیبایی و همچنین این که کدام مدل آن به صورتشان می آید مدل مورد نظر خودشان را انتخاب میکنند.

بافت موی یک روشی است که در آن بیشتر از دو لایه مو را درگیر می‌کند در واقع در ساده‌ترین نوع بافت مو از سه لایه مو استفاده می کنیم، تا یک بافت زیبا و مرتب را بوجود بیاوریم.

همان‌طور که می‌دانیم مرتب و تمیز کردن موهای سر بلند دغدغه های بسیاری از افراد می باشد، در واقع افرادی که دارای موهای بلندی هستند هنگام مرتب کردن آنها برایشان سختی‌ها و مشکلات فراوانی به وجود می آید، اما با بافتن موها شما می توانید به مدت زمان زیادی موهای خودتان را مرتب و منظم در بیاورید و از پیچیدگی موها و شلختگی آنها جلوگیری کنید.

 

مدل بافت مو فرانسویی دو طرفه

یکی از انواع مدل بافت موی جدید مدل بافت فرانسوی دو طرفه می باشد که در این روش افراد می توانند موهای خود را از فرق باز کنند و به روش فرانسوی هر طرف مو را ببافند. این روش برای موهای متوسط بسیار مناسب و زیبا می باشد و طرفداران زیادی را برای خود جلب کرده است در واقع شما با این روش می توانید موهای خود را به زیبایی تمام ببافید.

فرانسویی دو طرفه-مدل بافت مو جدید

مدل بافت مو تیغ ماهی

روش بافت موی دیگر بافت موی تیغ ماهی شیک و جذاب است که ، در این روش شما موهای خود را از بالای گوش توسط یک کش موی کوچک محکم می بندید و به روش تیغ ماهی تا طرف دیگر سرتان این موها را می بافید و در انتها باز موهای خود را با یک کش موی دیگر محکم میبندید که باعث می شود یک بافت بسیار زیبا و شیک و در جلوی سر شما ایجاد شود .

 شما می توانید برای اینکه بافت تیغ ماهی بهتری داشته باشید موهای خودتان را با اتو مو صاف کنید تا حالت بهتری را هنگام بافتن این موها داشته باشید.

تیغ ماهی-مدل بافت مو جدید

مدل بافت مو تاجی

یکی دیگر از انواع روش های بافت مو بافت موی مدل تاجی میباشد، که یک مدل بسیار شیک و جذاب برای افرادی که میخواهند در مکان های رسمی و یا بسیار مجلل و مهم شرکت کنند است.

در این روش موهای خود را از فرق باز می کنید و هر طرف را به صورت جداگانه می بندید و هرطرف مو را بصورت جدا میبافید. سپس بافت هر را به سمت دیگر به حالت تل مانند یا تاجی  به وسیله گیره های مختلف فیکس و مرتب می کنید ،این مدل مو بسیار پرطرفدار و زیبا می باشد.

تاجی-مدل بافت مو جدید

سخن پایانی

اگر شما هم مایل به انجام انواع مدل بافت مو جدید هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به سایت آرایشگاه خوش ذوق مراجعه کنید تا با انواع مدل های بافت مو جدید آشنا شوید و کیفیت کار و قیمت مناسب آن را مشاهده کنید و شاهد تفاوت ما  با سایر سالن های زیبایی باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *