آموزشگاه مراقبت زیبایی خوش ذوق
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع گریم چگونه است؟

انواع گریم چگونه است؟ معنای گریم در اصل ایجاد تعادل بین اجزای صورت،برطرف کردن نواقص و زیبا و جذاب تر کردن صورت می باشد.به دلیل حرارتی که درپوست وجود دارد هرچه مدت زمان بیشتری گریم بر روی صورت بماند بهتر جا می افتد.

آشنایی با انواع گریم

آشنایی با انواع گریم

گریم به طور کلی به دو صورت می باشد:

نوع اول گریم زیبایی

گریم زیبایی که نام دیگر آن گریم متعادل سازی نیزمی باشد هرآنچه که مربوط به زیبایی و آرایش می باشد را در برمی گیرد.

نوع دوم گریم اکران

گریم اکران که نام های دیگر آن گریم سینمایی و گریم نا متعادل سازی نیز می باشد،هرآنچه مربوط به گریم سینما و تلوزیون می باشد را در برمی گیرد.

هرکدام از این دونوع  گریم روش های خاص خود را دارند و تکنیک های هر‌گریم بسیارمتمایز با گریم‌ دیگری است.بااینکه پایه واساس دو گریم‌ یکسان می باشد اما در روش رنگ آمیزی چهره و بسیاری از روش های دیگر متمایز از هم می باشند.مثلا گریم مربوط به زیبایی غلیظ‌ تر می باشد ولی گریم مربوط به تئاتروسینما و تلوزیون نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی می باشد و خیلی سبک تر می باشد.

گریم عروس

گریم عروس

گریم انواع مختلفی دارد که گریم عروس یکی از آن ها می باشد.گریم عروس استفاده از روش های حرفه ای برای آرایش صورت به بهترین شکل ممکن می باشد. گریم حرفه ای عروس شامل شنیون و گریم تخصصی صورت می باشد.

گریم عروس باتوجه به بعد های مختلف صورت انجام می شود و عیوبی که در صورت عروس وجود دارد باروش های حرفه ای پوشانده می شوند و سبب می شود سیمای عروس جلوه زیباتری داشته باشد.باورغلطی که در بین مردم وجود دارد این است که فکر می کنند هرچه میکاپ و گریم عروس غلیظ تر باشند فرد زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد.در حالی که کاملا خلاف این موضوع ثابت شده است وگریم عروس اگر سنگین باشد باعث می شود سن او بیشتر به نظربرسد.برای گریم عروس در وهله اول باید باپوست عروس آشنایی داشته باشید.این مرحله اهمیت بسیارزیادی دارد.

برای انجام گریم عروس به صورت تخصصی ابتدا باید فون تهیه کنید‌ که این فون ها باتوجه به نوع پوست صورت اعم‌از اینکه خشک باشد و یا نرمال و چرب انتخاب واستفاده می شوند.

گریم عروس سبک و مدل های مختلفی را شامل می شود که برای هرچه زیباتر شدن و جذاب ترشدن گریم، آشنایی با انواع تکنیک و میکاپ های عروس ضروری می باشد.جدید ترین و مدرن ترین تکنیک های تخصصی گریم عروس گریم به سبک اروپایی می باشد که به دلیل جذابیت بالا طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.گریم عروس به سبک اروپایی درعین سادگی زیبایی بسیار چشمگیری نیز به همراه دارد.

نکات مهم‌ در گریم عروس

به طور کلی دو روش برای آرایش گریم عروس وجود دارد که باتوجه به سلیقه عروس ونوع گریم انتخابی فرد،یکی ازاین روش ها مورد استفاده قرارمی گیرد‌.

گریم عروس

لولایت

یکی از روش های گریم لولایت می باشد که

اغلب در این گریم از رنگ هایی با تناژ تیره استفاده می شود ودراین‌گریم‌ بیشتر رنگ های مات به کار برده می شود.

هایلایت

هایلایت نوع دیگری از گریم عروس می باشد برای مواردی است که میخواهید عروس بیشتر به بدرخشد. در این نوع گریم از رنگ های مات و رنگ های براق استفاده می شودوحد وحدود استفاده از این رنگ ها بستگی به نظر خود فرد دارد. برای آن که گریمی زیبا و حرفه ای داشته باشید قبل از هر کاری باید جنس پوست فرد را شناسایی کنید. در اینجا انواع پوست و تکنیک های گریم مربوط به هرکدام‌ را خدمت شما عزیزان بیان می‌کنیم.

گریم‌پوست چرب

به دلیل این که پوست چرب دارای چربی فراوانی می باشد باید قبل از گریم‌چربی اضافه ای که در پوست صورت وجود دارد گرفته شود.برای این کار می توان از محلول شیر پاک‌کن و یا الکل و آب و پنبه استفاده کرد.

گریم پوست خشک

برای اینکه در هنگام گریم از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری شودپوست خشک باید قبل از گریم آبرسانی شود.برای آبرسانی به پوست می توان از بخورو ماسک های آبرسان مخصوص پوست های خشک استفاده کرد.

گریم پوست معمولی

راحت ترین پوست برای گریم پوست معمولی می باشد زیراهیچ مشکلی برای گریم ایجاد نمی کند.

گریم پوست مختلط

سخت ترین نوع گریم،گریم پوست مختلط می باشد چرا که در این نوع پوست قسمتی از صورت مانند بینی چرب است وقسمتی دیگر مانند گونه و پیشانی خشک است ویا بالعکس. که برای این گریم باید تکنیک های مربوط به آماده سازی پوست چرب و خشک را به کار برد.

نکته آخر

یکی ازبهترین آکادمی های آرایشی و سالن زیبایی در زمینه گریم و میکاپ آکادمی آرایشی خوش ذوق می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای بهترین خدمات میکاپ و گریم را ارائه می دهد وشما برای مجالس خود با مراجعه به این آرایشگاه میکاپی فوق العاده زیبا و حرفه ای را تجربه خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *